Вчені знайшли нову небезпеку сидячого способу життя

Опубликованно 26.05.2018 01:15

Вчені знайшли нову небезпеку сидячого способу життя

Фізичне навантаження на м'язи ніг знижує ризик виникнення нейродегенеративних захворювань, включаючи розсіяний склероз або атрофію спинного мозку, а також перешкоджає їх прогресу, встановили вчені з Міланського університету. Стаття фахівців опублікована в журналі Frontiers in Neuroscience.

Експеримент тривалістю 28 днів провели на мишах, хвіст яких був прив'язаний до клітини таким чином, що тварини могли вільно переміщатися тільки на передніх лапах. Протягом досвіду гризуни нормально харчувалися і не демонстрували ознак стресу. Після цього вчені проаналізували субвентрикулярную зону мозку, яка поставляє нові нейрони протягом усього життя організму.

Виявилося, що знерухомлення задніх лап зменшувало кількість нервових стовбурових клітин на 70% порівняно з контрольною групою тварин. Багато нейрони і олігодендроцити, ізолюючі нервові тканини і поліпшують передачу імпульсів, не дозрівали повністю.

Вчені прийшли до висновку, що вправи для ніг забезпечують генерацію сигналів, які забезпечують виробництво здорових нервових клітин. Відсутність фізичної активності знижує забезпеченість тканин киснем, що створює анаеробну середовище і змінює метаболізм у нейронах. Крім того, знижується активність деяких генів, включаючи CDK5Rap1, що відповідає за нормальне функціонування мітохондрій.